• وبلاگ : شيعه اهل بيت(عليهم السلام)
  • يادداشت : مدح اهل البيت عليهم السلام در قرآن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام عليکم دوستان اين مطلب رو در جواب مدير وبلاگ اسلام انلاين (سني مذهب)نوشتم و در قسمت نظرات ايشان ثبت کردم جوابي است به شبهاتي که امروزه اهل تسنن بر مذهب حقه تشيع وارد ميکنن گرچه اين شبهات سالهاست که جواب داده شده اند اما خوندن ان خالي از لطف نيست
    منتظر حضور سبزتون هستم[گل][گل][گل][گل][گل]

    سلام با نگاهي بر عرفان از ديدگاه ابن سينا رحمه الله عليه به روزم

    عرفا براى رسيدن به مقام عرفان حقيقى، به منازل و مقاماتى قائلند که عملا بايد طى شود و بدون عبور از آن منازل، وصول به عرفان حقيقى را غير ممکن مى‏دانند.


    عرفان با حکمت الهى وجه مشترکى دارد و وجوه اختلافى. وجه مشترک اين است که هدف هر دو «معرفة الله‏» است. اما وجه اختلاف اين است که از نظر حکمت الهى، هدف خصوص معرفة الله نيست، بلکه هدف معرفت نظام هستى است آنچنانکه هست. معرفى که هدف حکيم است نظامى را تشکيل مى‏دهد که البته معرفة الله رکن مهم اين نظام است، ولى از نظر عرفان هدف منحصر به معرفة الله است.


    از نظر عرفان معرفة الله معرفت همه چيز است، همه چيز در پوتو معرفة الله و از وجهه توحيدى بايد شناخته شود و اينگونه شناسائى فرع بر معرفة الله است.
    منتظر نظرات خوبتون هستم


    سلام شناسنامه حقيقي ما كجاست

    توجه : نه اشتباه باز نكردي. اين مطلب به تو خواهد گفت كه آن شناسنامه‌ي كاغذي، شناسنامه‌ي واقعي تو نيست و فقط به درد كوپن گرفتن مي‌خورد... بخوانيد تا بدانيد!

    سلام

    واي بر آنها و واي بر ما....

    خدا آخر و عاقبت ما را در اين وانفساي آخر الزمان ختم به خير بگرداند.

    يا علي

    چه زود گذشت خدايا...!